לקחת קורס מנהלי עבודה וצוות הייתה אחת ההחלטות היותר טובות שלקחתי בקריירה שלי בינתיים. מאז שרכשתי את הכלים והמיומנויות לניהול הצוות והעבודה השוטפת בצורה יעילה, העבודה הפכה לתענוג וכייף במקום הלחץ שידעתי פעם.
לפני מספר שנים קודמתי לניהול צוות במקום עבודתי. מפני שזאת הייתה הפעם הראשונה שניתנה לי אחריות כלכך גדולה הנחיתה בתפקיד החדש הייתה קשה מאוד. לא קיבלתי כבוד מהעובדים תחתיי, בליתי הרבה זמן בלחצים מיותרים וכללית איבדתי את התרגשותי מהמעמד החדש במהירות שיא.
קורס מנהלי עבודה וצוות נתן לי לראות את תפקידי בתור מנהל בצורה שונה וחדשנית. ניהול הוא לא דבר שנולדים איתו, הוא דורש אימון והבנה של העובדים שלך ואת התפקיד האמתי שלך כמנהיג ולא סתם שכיר.
מבין הנושאים שלמדתי בקורס מנהלי עבודה:
תקשורת בצוות:
כיצד לתקשר בצורה יעילה וליצור זרימה חופשית ונעימה של עבודה.
זה הוא כלי מפתח חשוב ביותר שמשמש אותי יום יום.
הדרכת עובדים חדשים:
מי מאיתנו לא זוכר איך זה מרגיש להתחיל במקום חדש ועד כמה תהליך הקליטה חשוב. אחד הגורמים הגדולים של עזיבת מקומות עבודה בטרם עת הוא תהליך קליטה משוובש.
שיפור שיטות עבודה:
בקורס ניהול עבודה למדתי המון שיטות לשיפור שיטות העבודה שלי. היעילות עוזרת בקיצוץ הזמן שלוקח לעשות דברים. בעקבות יישום השיטות הללו אני מרוויח הרבה יותר תמורת פחות זמן עבודה. הכל עניין של יעילות.
אלו הם רק שלושה מבין המון נושאים מרתקים שקורס ניהולי עבודה וצוות מקנה למנהל המתחיל או הוותיק.
קורס מנהלי עבודה וצוות יכול להפוך אותך למנהל שתמיד רצית להיות. לחץ כאן ואנחנו ותתחיל לשאוף גבוה יותר.